Educatio Biologiae

EdBi

 

 

 

 

Impresum EdBi

Upute autorima

Uvodnik

1-broj-EdBi-naslovnica

 

 

 

 

 

 

 

 

EdBi broj 2 2016.

1 broj 2014 Kazalo

Znanstveni radovi Stranice
1.    Marin GUtjecaj rada na tekstu na kognitivne sposobnosti učenja u nastavi Prirode i Biologije 1-17
2.    Žugaj BUtjecaj projektne nastave na promjenu stava kod učenika prema nastavnim sadržajima iz Biologije 18-26
3.    Lukša Ž., Pongrac N.,Bendelja DTehnologija u nastavi Prirode i društva u osnovnoj školi 27-35
4.    Labak .I, Heffer M., Radanović IStavovi učenika i učitelja o nastavi Prirode i Biologije organiziranoj u dvosatu 36-48
Stručni radovi
5.    Crnčec DEkologija biljaka i životinja 49-54
6.    Jurković AUtjecaj dobi dana na pamćenje učenika tijekom nastave Prirode 55-62
7.    Dolenec Z., Pejnović JČovjek i okoliš – stavovi srednjoškolskih učenika 63-68
8.    Lukša Ž., Žamarija M., Dragić RunjakT., Sinković NTerenska nastava Prirode i Biologije u osnovnoj školi 69-79
Primjeri nastavne prakse
9.    Blažić Grubelić MGospodarenje otpadom – model provedbe odgoja i obrazovanja za okoliš 80-88
10.  Fabijanić VProjektna nastava: primjena u izradi istraživačkih radova učenika 89-96
Prikazi, komentari i ostalo
11.  Ništ MUnaprjeđivanje nastave Biologije i nastave ostalih predmeta suradnjom učitelja različitih struka 97-99
12.  Preglej LIstraživanja u obrazovanju 100-116
13.  Sokač AČimbenici koji utječu na rizično ponašanje djece i mladih 117-124
14.  Bilogrević Gatolin VBiti učitelj? 125-127